BLOG PAUSE

4.3.15


Nebojte se, nadpis zní hůř než jak to ve skutečnosti je. Neodcházím ani nic podobného, myslím, že víte, že blogování miluji, stejně jako focení, psaní a kontakt s vámi. Jen jsem teď hodně zaneprázdněná, maturita se blíží a skloubit všechno s blogem je pro mě teď trochu těžší. Samozřejmě to neznamená, že nebudu nic přidávat dokud nebude po maturitě, jen teď článků bude méně než obvykle. Nechci vás nechat čekat na nový článek nebo novou písničku, když vím, že nebudu mít možnost na tom pracovat. Věřím, že to všichni chápete a doufám, že tu se mnou i přesto zůstanete :) Nezapomeňte mě sledovat na sociálních sítích, všechny odkazy jsou v pravém panelu. 

// Don't worry, the title sounds worse than it is. I'm not leaving or anything like that, I think you know that I love blogging, just as I love taking pictures, writing and being in touch with you. I'm just having a very busy time, my maturita (the final exams in high school) is approaching and combine everything with the blog is kinda hard for me now. Of course that doesn't mean that I won't be posting anything till my exams are over, I'll just be posting less than usual. I don't want to keep you waiting for a new post or a new song when I know I won't be able to do it. I believe you all understand it and I hope that you'll still remain here with me. Don't forget to follow me on social medias, the links are in the right panel.

Lots of love, M ♥

8 comments:

  1. Proč nekoukáš na horory?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, tak se pozná, kdo sleduje můj Twitter :D Žádný jsem neviděla a vidět nechci od té doby, co jsem ve třinácti viděla Paranormal Activity a poznamenalo mě to tak, že jsem x měsíců nemohla spát bez světla :D

      Delete
  2. Přeji hodně štěstí s maturitou a pevné nervy, myslím, že všichni rádi počkáme. :)

    ReplyDelete
  3. s časem to je složitém mně se zase blíží státnice...no a nennaděláme s tim nic, tak ať už to máme všichni všechno za sebou :) přeju hodně štěstí :)

    ReplyDelete
  4. Držím pěsti:) Hlavně se nestresuj, v klidu ti půjde všechno mnohem líp:) a nepřeháněj to s učením - ono to taky není dobrý!:D a všeho moc škodí, znáš to:) Ale je mi jasný, že Ty to dáš, jak nic:*

    ReplyDelete