HEAVEN

1.3.15

 Dnešní snídaně byla podle přítele nejlepší, jakou kdy jedl. Takže usuzuji, že muffiny se mi povedly :D Jsou opravdu jednoduché a rychlé, navíc chutnají božsky. Recept, podle kterého jsem je dělala, najdete TADY. Snad máte na dnešek lepší plány než já, od rána do večera se učím. Naštěstí sněží/prší, takže jsem ráda, že jsem doma. Užijte si den! ♥

// My boyfriend said that today's breakfast was the best he has ever eaten. So I suppose my muffins are pretty good :D They're really easy and quick to make and they taste divine! You can find the recipe HERE. I hope your plans for today are better than mine, I'm at my desk studying from morning till night. Fortunately it's snowing/raining so I'm happy to be at home. Enjoy your day! ♥

6 comments:

  1. To počasí mě asi zabije :D ať je jaro nebo já nevím :D
    Ještě vydrž! Za chvíli už to budeš mít za sebou:) uteče to:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já myslím, že jaro už je vážně za dveřmi :)
      Děkuju, já vím, snad se to nějak zvládne :)

      Delete
  2. Ten recept vypadá dobře. Jakou prosím používáš mouku?

    ReplyDelete
  3. That looks so good!

    XO CHAMA FASHION
    www.chamafashion.com

    ReplyDelete